Hahahahahaha

Fick en kommentar nyss som fick mig att skratta till lite i min ensamhet:

Hur gammal är du bruden? Ge upp för fan, sånna tjejer som dig gör mig förbannad. Din pojkvän borde få veta vilken jävla idiot till brud han har, hade jag känt honom hade jag ringt upp honom på en gång! Sånna som du får mig att spy. Jag håller med henne som påstår att du är grisig.

Svar:
För det första, jag är 18 år och det hade du fått reda på om du läst kommentaren över din egen. Eller du kanske inte kan läsa? Verkar inte som det. För då skulle du läst att jag aldrig varit otrogen, eller ens tänkt på att vara det. Jag vill att ni svarar på min fråga; Kan ni styra över vem ni tycker om? För det kan inte jag. Men jag kan bestämma vad jag gör. Och jag stannar hos min boyfriend. ;) What's the big deal liksom? Gör det saken värre att jag skriver om det i en blogg än att jag håller mina tankar för mig själv?
Och vet ni vad? Min bf vet att jag har en liten crush på Mr. X. (Men kanske inte hur stor den är...) sååå...jag tror inte han brytt sig så himla mycket om du ringt upp honom. ;)

Nänä, nu ska jag mysa till en bra actionfilm. (Hatar kärleksfilmer, de är för mycket...kärlek? Har nog om det i mitt liv känns det som..)

Btw så fick jag en kommentar av Mr. X i förrgår på facebook. Kunde inte låta bli det men jag blev jätteglad. Kalla det emotionell otrogen eller vad ni vill. Det är fortfarande värre med tjejer (som säkert några av er som läser min blogg?) som skaffar sig nya killar varje helg...

Kommentarer
Postat av: .

Varför jämföra dig med vad andra tjejer gör? Rättfärdiga inte dina egna handlingar genom att ta upp andras.

Du borde bry dig mer om vad DU vill vara för person och vad DU sänder ut om vilken person du är.

2009-12-03 @ 02:36:00
Postat av: E.M.

Varför inte? Ni har ingen rätt att klaga på mig när det finns så himla många tjejer därute som är värre. Det är som att klaga på Obama. Han kanske gör mycket fel men han gör mycket för att hjälpa, mer än dom som klagar som inte gör ett skit.

Vad spelar det för roll vad jag sänder ut? Det är en anonym blogg och jag är inte såhär i verkligheten...

2009-12-03 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0