Helgledig? :)

Tjohej!
Eller det kanske betyder hej då? Skit samma. Jag känner mig på bra humör! :) Vet inte varför. Vaknade upp med mys med pojkvännen och hoppade in i duschen på en gång, behövdes verkligen. Så nu sitter jag här och har precis druckit upp min måltidsersättning och ska snart ut på en två timmar lång promenad med hunden. Jätteskönt. :D Gjorde samma sak igår och jag bara kände hur smal jag blev ;)
Sitter för överigt och tittat på Dance my ass off. Roligt att titta på verkligen. Plus att man känner sig smalare med när man ser dom. Så stor kommer jag aldrig tillåta mig själv att bli. :O
Men nu måste jag röja upp efter gårdagen. Hade visserligen ett hemma kväll med bf men det behöver ju inte varit lungt för det. ;D
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0