20 more to go..

Har försökt går ner i vikt ett tag nu, men det var först nu på senare tag jag gjort lite framsteg. För nån dag sen ställde jag mig på vågen och uptäckte att jag gått ner ett kilo till. :) Det är sådant man blir så glad av. Man blir positiv och triggad till att fortsätta. Så imorgon ska jag försöka nöja mig med ett äpple till frukost och en bar (måltidersättning) till lunch.
Jag tror jag har ganska lätt för att gå ner i vikt...har egntligen frossat ganska mycket de senaste veckorna. :S Men tydligen gick det ju bra ändå.
Det tar mig en timme att gå fram och tillbaka till skolan, plus att jag går ut med hunden vissa dagar när ingen annan i familjen gör det. Plus att jag gör situps varje dag.. Har ni något tips som ni bara inte klarar er utan? Jag har sån jävla dålig självdiciplin så det är inte sant..måste vänja av mig vid sockersuget...

Kommentarer
Postat av: Astrid

snygg blogg har du :D

2009-11-29 @ 12:39:57
URL: http://meercii.blogg.se/
Postat av: E.M.

Tack så jättemycket. :)

2009-11-29 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0