Blött!

Kom precis hem från skolan. Fy vad det regnar. :O Men eftersom jag sagt till mig själv att jag ska gå ner i vikt så tvingar jag mig själv att gå ut i ur & skur. Men ett plus för mig är att när det regnar kan man ta med sig vovven ut, då blir det genast mycket roligare. ;)

Idag har det varit en duktig dag. Drack bara min måltidsersättning till frukost idag & till lunch blev det sallad med några köttbullar. Tyvärr sitter jag för tillfället och suger på en polkagriskaramell...skitsamma. ;)

Idag hade jag tänkt börja planera julklappar. Vad ger ni bort till era nära & kära? Alla verkar tycka att jag målar fint tydligen så det blir väl det jag ger bort i julklapp. Blir billigare så.



Och jaa, kanske ska ta lite om det också. Idag har jag nästan inte tänkt något på honom heller. ;) Trots att jag var i skolan, och trots att jag såg honom? Progress. :D
Har vunnit lite saker på tradera också som jag hoppas ska komma snart...bland annat en grå kofta och ett armband. Mysigt med koftor såhär i vintermörkret. (Ja, imorgon är det ju faktiskt vinter...)
Nej nu ska jag göra iordning något att äta. Det här är den enda måltiden på dagen jag tillåter mig själv att äta ett riktigt mål mat (dock inte hur stort som hellst...)
Take care!


Kommentarer
Postat av: Jessica

riktig fin blogg :)

2009-11-30 @ 17:41:05
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0