Bös, bös och åter bös.

Åt precis onödigt mycket glass. Hmm..det borde jag kanske inte ha gjort, men det var light glass som tur var. Men gillar verkligen inte den här svullnadskänslan som duker uppefteråt...Usch.
Men jag fattar inte riktigt vad vissa menar när de kommenterar? Någon skrev att jag visserligen inte kan bestämma över hur jag tänker & känner, men hur jag agerar. Ja men har jag då sagt att jag gjort något så hemskt mot min pojkvän? Nej. Jag har aldrig varit otrogen, eller ens varit nära det. Jag har stannat hos min pojkvän nu i tre år. Jag har tyckt om Mr. X i snart 2 år. Och jag håller det för mig själv. Men ibland känns det som om jag ska kvävas...
Jag har inte heller sagt att jag inte älskar min pojkvän. Men efter snart tre år tillsammans känns det inte likadant. Det gör det inte för någon. Ingen är nykär för alltid. Sorry but that's life..
Men jag kan inte rå för hur jag tänker. Jag kan inte rå för att jag blir lite extra varm inombords när han ger mig extra långa blickar eller säger "hej" på msn. Jag kan inte heller rå för när jag kommer på mig själv att ha stirrat lite för länge på hans perfekta muskler, snygga häck eller fina, blonda hår...Jag känner så & jag står för det. Sen får ni kasta hur mycket skit ni vill på mig. ;)





Vad tror ni...?


Kommentarer
Postat av: sarah

söt blogg :)

2009-11-30 @ 18:50:35
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Postat av: sarah

söt blogg :)

2009-11-30 @ 18:50:38
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0