Hundpromenad och närkontakt

Idag har det varit en relativt händelserik dag. Gick ut med hunden & snackade med pojkvännen i telefonen. Brukar alltid komma in på att prata om jobbiga saker...Men kanske är det bra att man är ärlig mot varandra istället för att hålla saker hemliga?
Närkontakt idag också. Ni kan nog gissa med vem..*host*. Händer ibland men inte värst ofta. Bara för att göra det lite lätt för mig själv så kan jag ju ta över den här Blondinbella grejjen när hon kallade sig pojkvän för Mr. Y eller vad det nu var. Hehe. Skulle lika gärna kunna kalla honom Potatismannen eller påskharen eller nåt kul..;)  Äsch, Mr X får det bli. Fint namn på killen i mina drömmar. Får mig att tänka på det Simpsonsavsnittet när Homer kallar sig själv Mr X och har en potatissäck över huvudet...haha där kom ju potatismannen fram :P
Nej nu ska jag sluta. Jag är trött. Vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0