skulle behöva en girls night out

Nu är pojkvännen här..känns lite konstigt men. Som jag sa tidigare så kan vi inte riktigt träffas på samma sätt som andra par och när vi väl gör det så blir det nästan som att vi bor tillsammans. Dvs han sover här osv..Ibland känns det jobbigt att man ska vara så nära varandra hela tiden. Går inte att vara ifred..
Ikväll skulle jag jättegärna velat gå ut. Inte för att jag inte får det för pojkvännen men..jag har egentligen ingen att gå med. Ingen riktig "partypingla" i alla fall. Blir ju lite roligare om i alla fall någon i sällskapet är lite taggad. Det är jag egentligen inte men..kanske skulle bli det om någon triggade mig. ;) Plus att han brukar vara ute ibland...bara att se honom gör mig varm inombord.
Istället blir det filmkväll ikväll. Och hundpromenad. Krävs för att rensa tankarna lite. :)
Take care!


Kommentarer
Postat av: carru

Fin blogg du har =) Besök gärna min! Den handlar mycket om mode, musik och film. Även en hel del om mig själv och min vardag. Ha det bra!!

2009-11-28 @ 21:00:37
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejhej allt bra? :)

2009-11-28 @ 21:27:28
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: .

Varför i helvete går du runt och är emotionellt otrogen mot din pojkvän?

Antingen bestämmer du dig för att göra slut och antingen vara singel eller satsa på den andra killen eller bestäm dig för att satsa helhjärtat på ditt nuvarande förhållande, och då kapa ALL jävla kontakt med den andra killen.



Allt annat är bara riktigt jävla grisigt gjort mot din pojkvän. Tror du det går över eller blir bättre av att du fortsätter umgås med den andra killen? Nej, det finns bara två sätt det kan gå på då. Antingen går du över gränsen förr eller senare eller så fortsätter du att ha det som du har nu.



Tycker synd om din pojkvän, han förtjänar en flickvän som inte går runt och tänker på en annan kille.

Tjejer som du borde skämmas, och detta kommer från en annan tjej. Fy fan.

2009-11-28 @ 21:45:09
Postat av: Whaat??

Hur gammal är du?

2009-11-28 @ 22:00:29
Postat av: E.M.

Jag är 18 år. Hra ni inte hört talas om att man kan vara kär i två eller? jag kan inte rå för vem jag tänker på. Kan ni?

2009-11-29 @ 23:13:34
Postat av: .

Det är skillnad på att vara förälskad och att ÄLSKA någon. Men men, värderar du din pojkvän lika högt som en kompis så är det ditt problem (eller snarare din pojkvän, men jag antar att du inte har stake nog att göra det rätta fastän du vet vad det är).



Du kan inte rå för hur du tänker, men du kan definitivt rå för hur du agerar.

Du kan försöka rättfärdiga det hur mycket du själv vill, men det är bara dig själv du lurar.

2009-11-30 @ 17:03:24
Postat av: Anonym

Jadu, har jag någonsin sagt att jag varit otrogen? Är inte det att agera? Vad har jag gjort som är så fel? Jag snackar knappt med den här andra killen.

Och jag har inte sagt att jag inte älskar min pojkvän, men däremot har det svalnat mycket. Kanske inte så konstigt efter tre år, inte så många som är nyförälskade då.

2009-11-30 @ 18:02:05
Postat av: Lina

Hur gammal är du bruden? Ge upp för fan, sånna tjejer som dig gör mig förbannad. Din pojkvän borde få veta vilken jävla idiot till brud han har, hade jag känt honom hade jag ringt upp honom på en gång! Sånna som du får mig att spy. Jag håller med henne som påstår att du är grisig.

2009-12-02 @ 18:37:25
URL: http://linaschultzberrg.blogg.se/
Postat av: .

Du vet väl att det finns fler än ett sätt att vara otrogen på? Det kallas emotionell otrohet. Men du kanske är för ung för att förstå sånt?



Det du har gjort som är fel är att du;

1. Går runt och överhuvudtaget ens tänker på den andra killen. Gör inte det! Bryt dina tankegångar om han nu skulle komma upp.

2. Jag förmodar att du umgås med honom, även om det inte är ofta. Spelar ingen roll. Satsar du på din pojkvän så borde du bryta all kontakt med honom.

3. Du skriver om det här? Hade det inte varit ett problem hade du inte ens haft dessa tankar och skrivit om det här.



ALLA mogna förhållanden svalnar efter ett tag. Förälskelsen går över till djupare kärlek.

Det är inte förrän då man riktigt vet om man är rätt för varandra och om man verkligen älskar varandra.

Man kan inte ge upp och söka nytt så fort nyförelskelsen försvinner, då får man leta ny partner hela jävla tiden.

Det går ut på att hitta någon som man älskar så mycket att man känner sig säker, trygg och bekväm i relationen så att man inte ser "svalnandet" som ett problem, för det kommer alltid att gå upp och ner.



De flesta i din ålder utvecklas mycket och ändras personlighetsmässigt och jag begär inte att folk ska hålla sig till en för resten av livet.

Gör det som känns rätt. Men var rättvis och respektfull mot den du säger dig ha älskat/r.



Och för din information, jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 5 år. Vi är fortfarande, om inte mer, kära än vi var i början.

Så din pojkvän kanske inte är rätt för dig JUST NU helt enkelt?

2009-12-03 @ 02:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0