This is Sparta.

Guud vad jag har tråkigt. För mycket plugg har fått mig att inte kunna hitta på eget att göra längre..Kan ju i och för sig gå ut med hunden men...what the fuck. Kan jag inte komma på nåt bättre eller :P
Kanske ska berätta lite om mig själv...Började blogga för att jag som sagt behöver skriva av mig lite. Jag har pojkvän & är förlovad sedan 4 år tillbaka. Jag vet, vi var unga då..Ung och dum eller? :P Men det finns en annan med...men ingen vet om det. Inte ens han som jag gillar. Det är något jag måste hålla för mig själv, eftersom jag aldrig någonsin skulle kunna vara otrogen. Men det börjar bli jobbigt nu...har känt så väldigt länge. Vad ska man göra? Jag saknar att vara singel men samtidigt är jag rädd att om jag gör slut så kommer jag ångra mig.
Livet är bra jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0